Monday, September 15, 2008

Tiba-tiba 16 Sept jadi tarikh keramat..

1. jangan letak harapan pada satu tarikh. Manusia memang tak akan tahu apa akan jadi esok
2. Sebaliknya, letak harapan pada satu dasar, perjuangan kerana agama Islam pasti akan menang, itu pasti. bila? itu kita tak tahu
3. jangan kecewa dan tidak ambil kesah lagi. Sikap kecewa dan tak ambil kesah ni la yang jadi punca Malaysia sekarang adalah malaysia sekarang. Kalau dari dulu orang ambil kesah maka
Malaysia tidak perlu jadi malaysia baru seperti yang diharapkan.

p.s - secara peribadi, aku kurang gemar dengan anwar. seperti aku kurang gemar dengan mahathir. tapi aku cukup kagumi kedua-duanya. perlu ada subtle distinction di situ.

1 comment:

Mujahidah Fie Sabilillah said...

secara peribadi, aku kurang gemar dengan anwar. seperti aku kurang gemar dengan mahathir. tapi aku cukup kagumi kedua-duanya. perlu ada subtle distinction di situ.

ERMM..MACAM MANA YERK... apakah yang tersirat disebalik kata-kata itu ya...